s

别关注,否则拉黑。黑泥场所,骂人最狠的L嬷一枚

©s
Powered by LOFTER
 

https://music.163.com/#/song?id=444652684

又來點歌

死活連接不上。。/-\

 

============

作曲 : Anton Zaslavski/Julia Michaels/Sam Martin/Lindy Robbins/Jason Evigan/Austin Paul Flores
作词 : Anton Zaslavski/Julia Michaels/Sam Martin/Lindy Robbins/Jason Evigan/Austin Paul Flores
Now we're staring at the ceiling
我们凝视着天花板
You're so pretty when you're mad
你生气的样子,着实可爱
All that I can hear is breathing oh oh
无声的寂静之中
And we're stuck inside the silence
呼吸的声音是如此清晰

In a cold cold world
冷漠相对的两人啊
We're too proud to say we're sorry oh oh
你我的傲人的自尊迟迟不肯放下
Right now it feels like we're bleeding
留下无法愈合的伤口,滴着鲜红的血
So deep that we might not get back up
伤得如此之深,再也不会回到从前
Our words will tear through the surface
唇枪舌战将这情感一点点撕碎
Like a paper like a papercut
如同一张纸,撕碎一张纸般的简单
Right now I don't know why I love you
然而我又不知道我回心转意的原因
But by the morning when we wake up
但你我醒来之后的那个清晨
I'll reach for you and remember
我会努力接近你,记住你
It was just a paper just a papercut
如同一张纸,撕碎一张纸般的轻松

Oh oh oh


I find refuge in the distance
我只是躲得远远的,好将易碎的心珍藏
Even when we're breaking down
即使你我的感情已经出现裂痕
Can we pause it just for one kiss
我们能不能以一吻释了不快过往
Oh oh

'Cause I never meant to hurt you
我从未曾故意想伤害你
And I know you feel the same
想必你也知道这种感受
Still the only one I run to oh oh
你仍是我心中的唯一,为之奔跑的人啊
Right now it feels like we're bleeding
留下无法愈合的伤口,滴着鲜红的血
So deep that we might not get back up
伤得如此之深,再也不会回到从前
Our words will tear through the surface
唇枪舌战将这情感一点点撕碎
Like a paper like a papercut
如同一张纸,撕碎一张纸般的简单容易
Right now I don't know why I love you
然而我又不知道我回心转意的原因
But by the morning when we wake up
但你我醒来之后的那个清晨
I'll reach for you and remember
我会努力接近你,记住你
It was just a paper just a papercut
如同一张纸,撕碎一张纸般的轻松

Oh

Oh

Oh

Oh oh oh oh oh~